Weird day

Idag har varit en dag fylld med sorg , glädje , ilska , hat , skrik och tårar men det enda man kan göra i slutändan är att ställa sig upp och göra det bästa av situationen. Man vet aldrig när livet tar slut och man vet aldrig om "Fuck you" kommer vara dom sista orden man säger till någon. Men när man är förbannad så går det liksom inte att göra nåt annat än att skrika , gråta och hata livet. 
Ingen av oss har världens bästa liv men det spelar ingen roll. Vad som spelar roll är vad vi gör med vårt liv. Och när vi gör misstag så måste vi göra det bättre. Jag vet vad jag måste göra, det kommer bli jätte jobbigt men jag måste göra det ändå. Det kommer bli awkward och jobbigt och allmänt hemskt men jag måste göra det. Dom förtjänar bättre än vad jag gett dom. Faan , hatar att ha fel för då kommer den där jätte hemska "förlåt" stunden. 
// Nali  





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0