Beslutsångest!

Hejsan bloggläsare! Vad kul att ni klickar in på min blogg. Nä det där lät gay. Idag har varit en jävligt seg dag , den är inte ens slut en och jag håller på dö. Efter skolan så ska jag hem till gulaste tova, vi ska kolla på lite Pretty Little Liars och umgås lite. Vi har inte varit med varandra alls sedan fredag. VIlket kan låter fult för er men det är jävligt mycket för oss. Det är en evighet för mig och Tova. Vi typ grinar av glädje efter 12 timmar ifrån varandra :P Nä men anledningen till att jag bloggar just nu och inte innan är att jag har beslutsångest. Frågestund eller ingen frågestund? Har aldrig haft en frågestund förut så kommer nog filma in alla svar isånafall men frågan är ju om man ens kommer få några frågor :p Hoppas det , börjar nu så måste dra!
Lots of love // Nali 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0