Hello there !

Idag ska jag till skolan. Det känns jätte konstigt med tanke på att jag fortfarande är i min egna lilla värld. Får känslan av att jag kommer ha svårt att koppla till omvärlden idag. Jag tänker på allt förutom skolan och känner  att jag inte orkar kommunicera och vara jätte glad. Vill bara vara i min egna lilla håla och stanna där. Det här är nog inte så normalt för er som läser men det är normalt för mig. Jag ska tvinga ut mig själv och hoppas på det bästa. Det kanske kommer vara skönt att få lite luft och känna vinden i håret. Jag kan gå förbi biblioteket och låna lite böcker. Vattna blomman i mitt rum. Är det så det är för mig ? Är jag en blomma som någon glömt att vattna? Nä , jag har händer och fötter , jag kan gå hämta vatten själv. 
Som ni kanske märker så skriver jag precis som jag tänker så det kan vara lite svårt att följa mina tankar. Men försök iallafall. Om en halvtimme så skjutsar pappa mig in till stan och då blir det skola. Okej nu ska jag sluta tjata om skolan så att ni slipper läsa det. 
Ha det så bra så hörs vi senare idag. // Nali







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0