I'm living in a world of fantasy!

Nu har jag precis kollat på Percy Jacksons filmen igen. Jag är helt jävla lost i fantasy världar just nu. Har varit väldigt depp idag så jag har läggat i sängen och kollat på film. Bland annat Percy Jackson och Harry Potter filmerna :) inte alla dock bara dom tre sista, vilket kanske inte va en sån bra ide för att nu vill jag bara sitta hemma och vänta på ett brev från Hogwarts. Jag vill att hagrid ska åka till Säter , ta mig till diagon alley, in till olivander så att jag kan få min trollstav. I've been waiting a while hagrid! Haha , jag är så dålig. Iallafall så måste jag skriva en uppsats men kan inte koncentrera mig på uppgiften. Får försöka tvinga ut några ord på iPaden och hoppas att det går bra. Men vill hellre maila Dumbledore och säga att jag inte fått mitt fucking brev! Nä nu låter jag galen, nevermind. Ska försöka sova men det verkar inte funka nuförtiden heller. // Nali 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0