The morning after !

Wing gapo bitchachos! Nu är jag vaken :) Jag mår as bra , som jag alltid gör efter en fest :) Asså jag är inte sarkastisk utan jag mår faktiskt jätte bra :) Om ett par timmar ska jag och min underbara far åka in till stan och hämta Karin och Ida :) Ida ska sova här tills på måndag och vi ska ha en shameless maraton :)
Jag gjorde jätte många efterblivna saker igår , saker jag verkligen inte borde ha gjort men ångrar ingenting :) Det är inga allvarliga saker , lugna ner dig :P
 
För läser du den är bloggen så känner du nog mig och dom som känner mig bra nog brukar bli som en överbeskyddande morsa (Tova Burvall ) :P Hahaha men jag kan förstå henne , jag blir också väldigt orolig om hon är på en fest och jag inte vet om hon mår bra :)
 
Men hon kan försvara sig själv , jag har ingen styrka i mina armar så därför blir det ju lite knas. Men jaja träffade jätte trevliga människor där , vissa som jag kände och vissa som jag inte har en aning om vem det är :P 
Träffade en kille som hette Leslie , jag kommer ihåg det eftersom att han hade en asiat kompis och han var så jävla rolig ! 
 
A men jag orkar helt ärligt inte sitta och skriva mer , JAG HAR FAKTISKT ETT LIV typ.. :P  Jaja hoppas era baksmällor försvinner och att ni inte har ... vad brukar tonåringar ha nuförtiden.... UTEGÅNGSFÖRBUD! Så vare , har aldrig haft det i mitt liv men whatever :P 
 See ya bitches ! // Nali 





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0