Good morning!

Hello everybody! Igår blev rätt så kul faktiskt :) Vi satt och kollade på skräkisar, först Kill theory sen Chainsaw massacre. Karin skrek satan , och ida somna varje fem sekunder och jag är en mes så jag gömde mig varje 3 sekunder. Karin ska åka och ha dans träning och jag och ida ska stanna hemma och bara ha det allmänt trevligt :) Vi får mycket tid till varandra längre och därför måste vi ta vara på tiden vi får. Iallafall dagen kommer bestå av film , mys , cigg och en eller två besök av pappa som ska se till att vi lever. 
Någonstans mitt i allt detta så måste jag plugga tyska också :) har ett prov på tisdag :) 
 
Hoppas att alla har en fortsatt trevlig helg :) Uppdaterar sen // Nali ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0