A new day !

Vaknar upp på morgonen och tänker bara NEEEEJ!!! INTE SKOLA IGEN! Kan lätt säga att jag är skoltrött :) 
Men ändå känner jag att jag längtar, älskar min klass, allihopa är hur snälla som helst och killarna är fett skön! :D
 
Det är ofta skratt och det är tyvärr inte pågrund av mig :P 
Men läxor tycker jag inte om , precis som alla andra tonåringar i världen. 
Iallafall , var i granloholm för nån dag sen, det var as kul :) fick dansa och umgås med dom jag inte träffat sedan juni :)
Även fast jag vet att jag inte kan åka dit för ofta pågrund av läxor och så men nån gång iallafall. Anledningen att jag bloggar nu , från ingenstans , är en vacker tjej vid namnet av Evelina Rasu. 
 
Jag tänkte att det ändå inte är nån som läser min blogg så det spelar ingen roll om jag väntar ett tag innan jag bloggar igen :) Så tack för den hjärtat<3 Iallafall nu är jag påväg till min skola , ska ha tyska :) 
Kan lika gärna berätta om vad som hände igår :P 
 
Jocke hälsade på mig och jag hälsade tillbaka med "Sup dog" som jag alltid brukar göra. Och han svarar lite väl högt "Samlag??" för han hade typ hört fel eller nåt. Asså vad skön han är! Hade jag inte varit så jävla svart så hade jag nog rodnat eller nåt men så gay är jag inte :) Olikt gulliga ellinor som rodnar varje dag, man måste bara säga ett visst ord ;) 
 
Men nu börjar jag så bye babygals! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0