We'll be shooting stars just passing by.

Har precis vaknat och är jätte trött men tänkte jag kan väl blogga lite grann iallfall även om jag inte riktigt har något att blogga om :) Inatt drömde jag om gymnasium och jag tror att det är mina nerver som talar där. Men i min dröm så hade jag svenska och jag skrev nåt som jag verkligen tyckte om: 
"Hur ska alla andra kunna känna mitt rätta jag , om jag inte ens känner mig själv."  - Mona Davidsson ♥
 
Som varje tonåring så har jag mina bra stunder och mina dåliga. Och det är lite mitt i mellan just nu, och den som plockar upp mig är ju såklart the one and only Demi Lovato ♥
                  blue | Tumblr
                  won't have it any other way | via Tumblr
                  Demi | via Tumblr
 
Det kommer nog aldrig finnas någon som inspirerar mig så mycket som hon och det kommer aldrig finnas någon som hjälper så många att skaffa hjälp , som hon gjort! Det spelar ingen roll vad hon gjort för misstag, hon kommer alltid betyda så himla mycket för mig och det kommer aldrig ändras! 
 
Much love , Nali ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0