Pick up the pieces and start over.

Jag har bestämt att jag ska börja om med bloggen. Det känns bäst så. Ni kommer få en smygtitt på hur mitt liv ser ut, och jag kommer skriva om alla mina intressen, min familj , vänner och såklart pojkvän. 
Som ett litet intro så ska jag göra en liten sammanfattning av mig själv.
 
Jag älskar One Direction , hatar the wanted , älskar att sjunga och ibland rappa men är ingen rappare , älskar att shoppa och hade haft mycket snyggare stil om jag hade lite mer pengar , med andra ord sluta spendera pengarna på cigg. Brukar hoppas att folk ska börja kalla mig för mitt barndoms smeknamn , Nali.  Jag har svårt för vissa saker och förtrycker allt jag tycker är jobbigt. Brukar låtsas att jag mår bra när jag egentligen inte gör det. Och har humörsvängningar som skulle kunna få jorden att spina åt fel hål.
Och är en almänt skum person.
Så med andra ord är jag en helt normal tonårstjej som bara är lite svartare än alla andra.
 
Hoppas ni tycker om den "nya" bloggen. 
 
 
See ya bitches, Nali ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0