Missguided ♥

En hemsida som jag vill rekommendera är missguided.
http://www.missguided.co.uk/ 
 
Dom har jätte snygga kläder,skor och smycken. Det är verkligen värt pengarna :) 
Abelone Pleated Bandeau Maxi Dress In LilacBridie Cross Back Fringed Bodycon DressGrettel Lace Mesh Skater Dress In Black
Carllin Suede Lace Up Shoe BootsPalma Leather Lace Up Shoe Boots In WhiteHolly Suede Spiked Heel Shoe Boots
Ruta Contrast Pocket Sweater In Hot PinkSamantha Contrast Wet Look Sleeve CardiganAbbie Stripe Jumper In Navy
Zuria Studded Beanie HatEema Peace CapSimone Studded Cap With Metal Flap In Silver
Ellery T Cross Suspender Tights Tacita Card Symbol Print Tights Enora Cross Print Tights


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0