Människor steker och sjöar kokar.

Wing gapo bitchachos! 
Har kollat på pocahontas så japp :p
Det är så himla varmt!! Jag skämtar inte, det är så varmt att man svettas i skuggan ! Så jag bestämde att jag ska kyla ner mig själv. Först testade jag med glass, det funkade inte. Sen testade jag med lite is , men dom 2 sakerna hjälper bara munnen, jag ville kyla ner hela kroppen. Så jag tänkte att en dusch skulle vara bra , men en varm dusch på en stekhet dag är inte så bra. Som geniet jag är så tog jag en kall dusch :) 
På en sån här varm dag så är det så jävla skönt med en kall dusch. Man känner verkligen hur kroppen lugnar ner sig, det va nog den bästa duschen jag någonsin tagit ! 
 
Kalldusch + stekhet dag = Perfekt! 
Ana, Nali♥ 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0