Livet rullar på

Idag har jag inte gjort något speciellt, har pratat med pappa och karin som har åkt tillbaka till sundsvall. Har också pratat med Idas underbara mamma , Tova , Rolle, Kevin och Maddi. Det var skönt att få prata med dom och det var en jätte skön känsla att veta att det finns folk som saknar mig. Har så roligt här att jag nästan vill bo här men saknar alla för mycket för att kunna bo kvar här. 
 
Mycket händer här borta och har suttit inne väldigt mycket men igår så hände det ofattbara. Vi åkte in till stan. 
OMG , WOW , It's unbelieveable!  Haha asså ingetliv.se 
Iallafall nu kommer det lite bilder från gårdagen , hoppas att alla därborta har det bra.
 
Kram, Nali ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0