Let the water wash away your problems.

Har precis kommit från en lång och härlig dusch. Vattnet här i skottland är inte likadan som hemma i sverige men det spelar ingen roll. Det är en underbart varm och solig dag men som en typisk tonåring så sitter jag inne vid datorn . Olikt lillen som har gått till parken med sin bästakompis och hennes mamma. 
Det är så gulligt att se att hon har kompisar för hon är så ful :p Och med ful så menar jag söt såklart :) 
 
Om jag ska beskriva Iyaloo (J-lo eller lillen) , vad man än kallar henne , så måste det nog vara dom här tre orden : 
underbar, gullig och skel. Hon är så jävla skel! Men det är as gullig och man märker det knappt. 
 
Btw!! Jag va inne på syrrans blogg http://karindavidsson.blogg.se/ Och hittade den fulaste bilden på min far !!! 
 
See ya soon , Nali ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MonasLife

allt om mig och hur jag lever mitt liv

RSS 2.0